.

torsdag 6 juni 2013

Helsinki.

Ligger i sängen på stugan och är just hemkommen från vår huvudstad helsingfors. Vad har jag pysslat med där då?! Jag har varken shoppat loss eller gått på Borgbacken, nej inga sådana nöjen den här gången. Kontroll av min omtalade hals stod på schemat. Ni kan ju själva tolka vilket av alternativen som är mest förnöjdsamma, shopping eller gastroskopi? Nå läkaren min var nöjd och tyckte det var roligt att se mig så välmående. Även jag är en nöjd tjej nu. Halsen ser bra ut, jag sov gott under ingreppet och svävade bland de rosa molnen, jag ska inga till Helsingfors på tre år nu och livet leker. Idag var jag utan mat i 17 timmar och det kändes som evigheter, min mage skrek efter mat. Jag förstår inga riktigt hur jag klara mig utan riktig mat i ett år om 17 timmar kändes kämpigt idag? Nå sen såg jag ju ut som en "mager fågelunge" som dom på Kirran sa.

Inga kommentarer: