.

fredag 30 december 2011

I bilen påväg ner till färjan igår.
Jag: Rasmus, vad vill du bli när du blir stor?
Rasmus 4 år: Korvförsäljare!

Åååh barn är ju bara för söta!

Förövrigt så blev jag utskriven från sjukhuset igår, på riktigt! Efter 2,5 månaderssjukhusvistelse i sträck. Jag blev inlagd på min födelsedag den 13 oktober. Jag tyckte att det var på tiden att jag fick komma hem och nu får vi bara hålla tummarna för att det var den sista sjukhusvistelsen för min den. Man kan ju lugnt säga att jag ha legat tillräckligt på sjukhuset det här året.
Nu är det bara att blicka framåt. Just nu är det bara skolan som det kommer vara fokus på! Jag säger bara OJ vad roligt att börja skolan och att börja plugga igen. Tro det eller ej! Men efter att ha legat på sjukhus ett år och inte gjort nånting om dagarna, jämfört med det så är skola och pluggande skiit kul. Kanske jag inte kommer säga samma sak om ett halvt år?!
Nej nu ska jag plugga lite latin tror jag minsann!

Inga kommentarer: