.

fredag 23 december 2011

Hem ljuva hem!

Jo det var lite tomt här, men nu ska det hända grejer här igen! Äntligen är jag hemma, alltså riktiga hemma efter all sjukhusvistelse. Dock är jag bara hemma på permition över julen men endå, måst tillbaks till sjukan på tisdag. Förhoppningsvis blir jag inte där så länge, lite gödning ( dom ska få upp mig i vikt) bara så är det klart! Bär poängtera att jag inte har varit hemma på minst 3 månader.

Konstigt att sova hemma i egna sängen, med alla mina efterlängtade kramdjur, med mitt eget täcke och kudde som luktar Julia och Hemma, framförallt att sova i tystheten. Alltså slippa alla tanter som snarkar ikapp på natten och på dagen, slippa tanter som ringer till sin man mitt i natten och frågor om han inte ska gå ut och ta upp båten, slippa tanter som ska gå och koka potatis klockan fem på morgonen! Undra om jag kommer tycka att det är för tyst här? Kanske jag inte kan sova pga det? Jag kanske tillochmed kommer sakna alla snarkningar och mina tanter? Det återstår och se!
Jag är iaf glad över att vara hemma!

Jag skriver om min operation sen senare när jag orkar och har lust!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Julia. Skönt att du är hemma igen hos dina nära och kära. Njut av varje sekund under julhelgen. Nästa sjukhusvistelse blir nog inte långvarig, du är så stark och målmedveten. Kram från BjörköLena.

Lappoflickan sa...

Hej Lena, jo jag ska njuta nu! Blir middag med halva släkten ikväll hos fammo! God jul på er :)