.

söndag 25 december 2011

Klappar!

Jag har tydligen varit en väldigt snäll flicka i år eftersom jag fick massvis med fina julklappar. Tack snälla rara tomten!
Konstigt att alla visste vad jag ville ha och vad jag behöver, när jag inte ens vet det själv. Måste säga att det är väldigt praktiskt, för då behöver man inte ens skriva en önskelista. För er som är intresserade tänker jag nu skriva vad tomten(eller detta år var det faktiskt tomtens lilla nisse som kom) kom med för fina gåvor:
* En juicemaskin
* Presentkort på Mariehamnsbokhandel
* Presentkort på Intersport
* Smink och dushkräm
* Handukkar, förkläde, muggar
* Kalender
* Ställ för knivar
* Pyjamasbyxor, halsduk
Och lite annat som jag inte kommer på just nu!
Men nu tänkter jag krypa ner i min värma säng under täcket för att slippa höra allt blåsande och regnande.

Inga kommentarer: