.

tisdag 10 juli 2012

Förvirrad Julia!

Igår beställde jag kläder från H&M, gjorde precis som jag brukar göra. Lägger varorna i varukrogen och väljer storlek. Kollar sedan att beställningen var korrekt flera gånger och kontrollerade att adressen var rätt. Allt var i sin ordning. Så jag skickade iväg min beställning. Efter det loggade jag in på min mail och kollade på bekräftelsen av min beställning. Till min förskräckelse såg jag att jag hade beställt dubbelt av alla kläder. Antingen har jag blivit otroligt förvirrad eller så är det fel på H&M:s hemsida? Jag gissar på det sistnämnda. Så efter lite svordomar, hårslitningar och gnisslande tänder, så tog jag mig samman och klappade mig själv på axeln och sa:
"Ingen fara Julia, det kan hända alla. Ibland kanske det är bra att ha dubbla kläder i klädskåpet. Tex när min syrra snor mina kläder hela tiden"!

Nu ska jag sova, jag behöver min skönhetssömn!

Inga kommentarer: