.

måndag 16 juli 2012

Island in the sun är över för i år, jag överlevde även detta år. Men det var knappt det. Inga ben eller armar brytna, dock en "falla-igenom-en-bro-och-i-sjön-upplevelse" rikare är jag bara och några myggbett. Jag säger bara jäkla ruttna bro! Fast Jurmo levererade som alla andra år, galet roligt var det. Lördagen var en tung dag. Pappas kommentar när han såg mig på morgonen var: " Du har haft en tuff natt ser jag, ta en panadol du så orkar du ikväll med". Kanske det bästa tipset jag någonsin fått av min käre far.

Mammas kommentar när hon såg mig när jag vakna var:
Mamma: "Nämen hur du ser ut, har du fått min magsjuka?"
Jag säger jätte ynkligt "Jo jag tror det, jag har feber också"
Mamma: "Nåmen stackars liten, vill du ha lite blåbärssoppa?"
Pappa: "Näämen hon har ju bara en ordentlig krappula våran lill flicka!"

Pappa har tydligen varit med förr hör jag.

Inga kommentarer: