.

onsdag 24 april 2013

Onsdag.

Det där jag nämnde tidigare om att jag har fått en sväng av demens blir bara mer och mer ett faktum! Varför? Jo för att jag häromdagen hittade brödet i kylskåpet (och jag var den som senast använt det), för att jag glömde dagens lunch framme hela natten på spisen igår kväll när jag hade stekt den, för att jag häromdagen tog tvätten ur tvättmaskin och hängde upp den och vek in den i skåpet(det visade sig senare vara smutsig tvätt), för att jag tappade bort mitt papper där det står fakta om alla patienter gång efter gång idag - till sist har jag ingen aning om var jag hade lagt det, för att jag tror att det är folk i mitt rum under nätterna och för att jag mitt i natten sätter mig upp och gapskrattar i min ensamhet..... Undrar hur jag blir när jag fyllt 70, om jag är såhär vid 21 års-ålder?

Inga kommentarer: