.

söndag 16 oktober 2011

Operation...

Min ursäkt till den dåliga uppdateringen är att jag just nu har viktigare saker att, fundera över. Jag har en stor operation framför mig och de flesta av mina tankar och energi går åt att tänka på den, dock försöker jag att inte tänka så mycket på det!

Så på onsdag är kanske den viktigaste dagen i mitt liv, förhoppningsvis ska mitt liv bli snäppet bättre än vad det är nu. Jag vågar inte ens tänka tanken att jag inom kort kanske får vräka i mig en pizza, glufsa i mig en macka eller äta en godispåse utan problem. Dock kommer min hals aldrig bli så bra som den än gång varit, utan jag kommer alltid måsta tänka på att jag äter långsamt och tuggar mycket! Men just nu är jag bara nöjd om min hals blir lite bättre vad den är nu, eller jag kan ju säga såhär: Alla stora eller små förbättringar är bra, då blir jag glad! Sååå nu ska ni hålla tummarna för mig på onsdag. Jag lovar att uppdatera så fort jag bara orkar!

Inga kommentarer: