.

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtansdag!

Imorgon styr jag kosan mot sverige och destination Uppsala, slutmålet blir syskonen Samdströms och carros place.
Uppsalas ute-, och publiv ska sättas på prov. Jag tror inte att jag blir besviken. Första gången jag reser i Sverige ensam tillpåköpet, så få se hur jag kommer fram, när jag kommer fram, OM jag kommer fram. Detta kan sluta hursomhelst!
Nu ska jag ladda upp med lite pluggande och sen blir det alla hjärtansdagmiddag på Dinos med Frida, myspys! När inga nå karlar bjuder mig på romantisk middag så får jag göra det bästa av situationen såhär på alla hjärtansdag!

2 kommentarer:

Cica sa...

Jag köpte 2 buketter tulpaner (lila & rosa) åt mig själv... När man inga får någi blommor, får man ta saken i egna händer!!! ;)

Lappoflickan sa...

Smart där Cica! Det där ska jag komma ihåg tills nästa år :)