.

fredag 22 februari 2013

Jul i februari?!

Kanske har jag sagt det förut. Men jag säger det igen. Jag har världens bästa farmor! Idag bjöd hon hela tjocka (ingen är egentligen rund om magen. Så ordet tjock är lite missvisande)släkten på julmiddag. Nu tänker ni julmiddag i slutet av februari?! Julia har nog tagit en snaps för mycket ikväll. Men faktum är att vi lämnade farmor och farfar ensamma hemma under jul medan vi for till Thailand på semester. Så vi firade julafton x-antal dagar eller snarare x-antal månader för sent. Dock kom det ingen Kalle Anka på TV så vi fick helt enkelt nöja oss med gladiatorerna. Jag lyfter ännu en gång hatten för farmor och hennes otroliga matlagning och ork. Att laga mat till 15 vrålhungriga personer som kört skoter hela dan är ingen barnlek. Efter middagen och all god julmat tror jag att det där jag nämnde tidigare om tjocka släkten passar bättre in! Imorgon ska jag försöka få hit nån bild. Återstår att se om jag är tillräckligt teknisk eller inte.

Inga kommentarer: