.

lördag 2 februari 2013

Lördag.

Helgen är välbehövlig och ungefär lika efterlängatat som en kall isglass en stekhet dag eller varmchoklad en dag i kalla skidbacken. Så som ni förstår njuter jag riktigt ordentligt! Igår inledde jag helgen med lite plugg, suprise suprise, men idag har jag faktiskt satt böckerna längst in i garderoben där de får samla damm ända tills imorgon. Efter det behövde jag ventilera hjärnan genom en timmes löparrunda i det fina vår (?) vädret, bättre väder för en löparrunda får man leta efter. Just därför tänker jag försöka mig på en idag igen, som sagt man måste ju ta vara på varenda liten solstråle.
Nå sen blev jag bjuden på middag av kusin och Linus. Ibland har man det bra, riktigt bra, nästan för bra. Nå sen när jag har fått min egna lilla lya så ska det bjudas på festliga måltider hit och dit, hoppas jag inga lovar för mycket nu bara.
Vad var inte en bättre avslutning på en fredag än ost och vin kväll med några riktigt fina vänner? Awesome, bäst, underbart!

Idag blir det plättkalas till lunch, innebandyhäng i Baltic, Löparrunda i solen, mys hos mig med Sandra och eventuellt dansgala på Arken. Detta kommer bli succe, igen!
Jag kan inget annat än påstå att jag är en nöjd tjej, riktigt nöjd.

Inga kommentarer: