.

onsdag 6 mars 2013

Onsdag.

Första gången jag är riktigt, riktigt nöjd efter att ha kommit hem från frissan var idag. Det syntes på priset också kan jag lugnt säga. Vilket tur att jag bara besöker frissan tre gånger per år! Om jag skulle vara oftare skulle det bli att leva på nudlar och gröt, inget lägenhetsköpandet, inga roligheter och framförallt inget liv! Så en nöjd tjej som blivit ännu blondare (även dummare och mer korkad?) trots en mindre plånbok och tusen, nej miljoner skolarbeten som ska göras.

Min gudhund (jag är alltså gummor) Luna var med mig idag när jag skulle till en klasskompis i Geta. Jag tänkte att hon kanske behövde kissa så jag gick en kort promenad med henne i stan först - inget kiss! När jag kom fram till Geta gick vi en kort promenad igen - inget kiss! När vi kom in i min klasskompis hus så vad var inte det första som hunden gjorde om inte kissade på deras rentvättade matta. Verkar som jag uppfostrat min gudhund dåligt!

Måste meddela alla att jag är världens osocialaste tjej för tillfället, skolarbetena är många och högen bara växer, så skolan börjar ta kol på mig. Bara två dagar kvar och sen ska jag slänga allt som har med skolan att göra i sopisen. Typ!

Inga kommentarer: