.

lördag 8 oktober 2011

Utekväll!

Igår var jag ut på krog, andra gången för mig i höst. Vilket är väldigt lite för mig vanligtvis, men nu pga. omständigheterna så är jag nöjd att jag kan fara ut överhuvudtaget. Det var riktigt kul, kan hända att det var sista gången jag var ut på väldigt, väldigt, väldigt länge! Kanske det tillochmed var sista krogbesöket på det här året. (Om jag inte är fit for fight för krog i december, men det återstår att se).

Vi var först och förfesta lite hos Fia och efter det drog vi vidare till Indigo, men vi vände direkt när vi kom in och fick se hur lite folk det befann sig där. Vi gjorde ett nytt försök på att gå in till Dinos, men nej dom hade inträde, så vi kände att det inte var värt att betala för att fara dit. Efter det gjorde vi ett nytt tappert försök att fara till Arken, men nej där fick vi höra att det var dött som i graven. Så mot våran vilja var vi tvugna att gå till Kino, ingen av oss är så värst frälsta i det där stället. Vi gjorde allt för att undvika Kino den kvällen, dock blev vi besegrade!

Trots allt det här så var det riktigt trevligt på Kino, mycket bättre än när jag var där första gången. Meeen Arken kommer alltid vara närmast mitt hjärta :)

Jag skulle gärna vilja skicka in ett stort klagomål till typ alla matställen som har öppet efter krogen. Ingen av matställena har sån mat som jag kan äta, närmare sagt flytande mat! Eller okej Korv Görans har bearnesås, men oj vad gott att äta det bara sådär då. Eller om jag tänker efter, hur många vill egentligen äta soppa efter krogen? Antagligen inte någon! Vem skulle kunna tänka sig att käka en yougurt framför en pizzarulle? Nej just det, antagligen ingen. Och hur många är det egentligen som är som mig, alltså bara kan äta flytande mat? Kanske typ jag och 5 andra på Åland... Så kanske inte fyllematställena ska satsa på flytande mat.

Nåmen iallafall tack för en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: