.

måndag 25 juni 2012

.

I torsdags var jag verkligen stressad och trött efter jobbet.
Det visade sig när jag drog iväg till Select för att tanka racerpolon min eftersom den var tom i magen och vrålhungrig.
Jag står ute och tankar glatt och traskar in för att betala.
Killen i kassan: 40,75 tack!
Jag öppnar plånboken och ska ta fram visa-kortet och märker till min förskräckelse att mitt kort är borta. Paniken uppstår och jag försöker stamma fram nått ord till killen i kassan.
Jag: alltså..... jag.... men... glömde.... liksom mitt kort hemma!
Killen i kassan: ja åk hem efter det du och kom tillbaks sen igen!

Pinsamt!
Tur att man bor på Åland säger jag bara. Om det där skulle ha hänt i Åbo, paris eller New York så skulle jag inte sluppit undan lika lätt inte! Härmed tänker jag ALLTID komma ihåg mitt kort.

Inga kommentarer: