.

tisdag 5 juni 2012

Emo en gång i tiden!

Hittade en ur gammal bild på mig och min kära vän Rebecka (den tjejen saknar jag!) idag, väldigt gammal sådan! Kanske att vi gick i nian, så fyra år? Oj jäklars vad tiden går snabbt och vad man börjar känna sig gammal så småningom. Alla har vi ju varit lite emo någon gång, palestina sjal, mörkt och fluffigt hår, svarta och mörka kläder och lite mera kajal än vad man egentligen behöver! Så den här bilden bjuder jag på.

På tal om vuxen och gammal, så tillagade jag en trerättersmiddag igår, helt själv, by my own! Firade mammas 49nde födelsedag lite i förväg med att lyxa till det rejält, inte varje dag det händer, plötsligt händer det heter det väll! Kanske det blir en kock av mig till slut? När man inga vet. Gästerna var iallafall nöjda och likaså kocken själv, jag ger mig själv 8 hallon av 10 möjliga! Inte för att jag tänkte fresta er eller nått men på menyn stod skagenröra på svartbröd ala Julia, paj med kyckling ala julia, choklad med banan, bär och glass. Så kanske jag är svärmorsdrömmen iallafall?



Inga kommentarer: