.

måndag 4 juni 2012

Student och examensfest!

Då var helgen över! Student och examenskalas i dagarna två har det varit, vilket betyder smörgåstårta i mängder, champagnen som flödar, gräddtårta så det står upp över öronen, somriga klänningar och sandalerna på såklart och solsken och blå himmel hör studenten till. Men det sistnämnda tyckte inte vädergudarna att vi skulle få iår, nej regn, blåst, mulet och en förjäkla kall helg tyckte dom att vi var värda istället. Precis likt en kall höstkväll!

Men det var bara att gilla läget och låtsas som att det regnar! (haha ibland är jag riktigt klyftig måste jag säga).
En riktigt bra "sista-helgen-före-jag-börjar-jobba"! Sååå nu är jag ute på Lappo och tar de lugnt, ska väll snart ut på en lååång och skön joggingrunda. Så måste väll blir minst 10 varje runt byn om jag ska komma upp i några kilometrar. Alla ortbor kommer tro att jag är tokig och att det ha tagit slint i huvudet på mej när jag springer 10 varj runt byn, fast och andra sidan har jag väll aldrig varit helt normal heller? :)

Inga kommentarer: