.

söndag 26 augusti 2012

Här sitter jag i fåtöljen och sjunger för mig själv (Dansa....Pausa...Dansa...Sov nu... Julia... Borsta... tänder..) och klockan är 04:03, nykter och speedad av batteryn, jag tror jag är ganska ensam om dom sakerna, för att dom andra är fulla och sover. Mina kära vänner har tydligen däckat i varsin del av soffan och den tredje i min säng. Så var ska Julia sova tänkte ni nu? Jo hon är pigg och känner inte alls för att sova, hon har tydligen inte lärt sig att kaffe och battery är en dålig kombination om man vill ha lite nattsömn. Glad är hon för det. Bästa lördagen på länge det här!
Höjdpunkten var endå sniglarna, men allsången kom inte långt efter, pratstunderna och skratten med farmor var inte heller så tokigt och inte på tal om nattdoppet i havet. "Livet är en sak man måste vara rädd om......" Säger Ronja Röverdotter och det har hon rätt i! Därför njuter jag av var dag.





Inga kommentarer: