.

fredag 17 augusti 2012

Härliga tider!

Fredagskvällen spenderades på sidan av en fotbollsplan, korpfotboll närmare bestämt! Bra väder, goda vänner och så lite svettiga, vältränade fotbollsspelare till på det. Kan det bli bättre? Jag tror inga det. Gissa om jag blev sugen att lägga på fotbollsskorna och benskyddena? Skillnaden på mig och dom som spelade är att dom kan spela fotboll, dribbla och göra mål, medan jag tror mig kunna spela, egentligen vet jag knappt att bollen är rund och i vilket mål jag ska skjuta bollen i. Kanske det är lika bra att jag får tro att jag är Zlatan i kvinnligt form, lugnast så.

Imorgon blir det trerättersmiddag och sedan utgång som gäller. Det blir bara bättre och bättre.
Tror inga att jag har mått så här bra på länge, väldigt länge! Nu kryper jag ner i soffan och slår igång en film.
Trevlig helg allihopa.


Inga kommentarer: