.

tisdag 7 augusti 2012

Jo i fredags var jag på kräftskiva till min vän mias stuga, tyvärr kunna inga jag ta del av kräftorna, sångerna och falsktonerna (från min sida alltså), snapsarna (tur är väll det! Ha endå sluta med snapsarna pga min hals!) för att jag jobbade till klockan nie.
När jag anlände kom jag passligt till att vi sku hoppa ner i kannibalgrytan och varmt var det kan jag säga, alldeles för varmt egentligen. Men sitta i en balja med 7 andra svettiga tjejer och en varm breezer säger man ju inte nej till. Mitt andra dopp denna sommar kan jag vara stolt över att säga att jag tog, varmt var det även där så förstår inte att det inte har blivit mera dopp för min del denna sommar? Riktig badkruka är jag fast jag inte vill inse det själv!
Arken var näst på tur! Arken levererade som alltid, styrdans, pokerspel, garden häng. Såklart var det pizza som nattmat.

Dagen efter när jag titta i plånboken min så hitta jag ett kvitto från Arken, spännande tyckte jag. Till min förvåning hade jag beställt lax för 15 euro, spanish cofee för 15 euro, vin för 20 euro och en portion glass för 7 euro. Till på köpet hade jag skrivit under kvittot. "Oh shit" var min reaktiion. Jag var ju inte så värst berusad igår tyckte jag (fast tydligen var jag det!), så hur hände detta? Till på köpet stod det att betalningen hade skett 20.13 på kvällen. Jag var ju på arken först 24.15, hur går detta ihop? Detta är ett myterium som aldrig kommer lösas, men jag har nog hittat kvittot vid ett bord och tydligen skrivit mitt namn på det och satt det i plånboken. Ingenting ovanligt!


Firar sommarlov och myser i mig OnePiece!

Inga kommentarer: