.

tisdag 2 oktober 2012

Grattis

Idag fyller min kusin och min bästa vän år. Vi delar sorgliga stunder tillsammans men även roliga stunder, vi gråter tillsammans och skrattar. Vi kan prata med varandra om vad som helst, allt från killar till slemmigt näsblod.
I högstadiet var vi inte så bra vänner, ärligt talat tyckte jag mest att hon var en jobbig tönt med glasögon (säg inget till henne), men jag var hennes förebild såklart, hehe.
För varje år som gick kom vi bara närmare och närmare varann, och idag kan vi läsa varandras tankar och vet vad den andre kommer säga näst.
Så fort jag grubblar över nånting eller är lessen så ringer jag till min kusin. Vi kallar varandra fula ord och skriker åt varandra, precis som syskon...
Jag får alltid kommentarer som "Gud vad sliskigt och fettigt hår du har" och "vilka skit fula skor du har köpt". Men jag tycker om henne för det!

Under mitt jobbiga år på sjukhuset var hon den person som hälsade på mig flest gånger, ringde och messade. (Näst efter min familj). Så det är mycket tack var henne att jag är där jag är idag och tack vare hennes stöd orkade jag ta mig igenom allt jobbigt.
Tack för att du finns och grattis på födelsedagen Caroline! (19 är en värdelös ålder!)
Grattis även käre kusin Olivia, nu ska vi se opp på vägarna när du kommer med moppen!




Inga kommentarer: