.

onsdag 10 oktober 2012

Innebandy-onsdag.

Match i Baltichallen klockan 19.30 ikväll! Då vet ni alla vad ni INTE ska göra då, ni ska alltså inte infinna är i Baltichallen och kika på oss. Usch jag hatar uppmärksamheten, folk som tittar på mig och hånskrattar när jag klantar mig såsom snubblar på bollen eller trasslar in mig i mina égna ben.
Risken att jag värmer avbytarbänken på sidan av plan är ganska stor. 1. Jag har inte tränat innebandy på 2 år. 2. Alla andra har tränat betydligt mera och är mer erfarna än mig. Någon måste ju hålla avbytarbänkarna varma, vilken tur att dom har mig. Vad skulle dom egentligen göra utan mig? Jo sitta på kalla avbytarbänkar, inte kul.

Nå nu ska jag och avnjuta en god middag hos farmor och farfar. Som alltid kommer jag rulla därifrån och magen min vara överfull. Har aldrig hänt att jag går därifrån hungrig, så risken att jag gör det idag är ganska liten. Avbytarbänken kommer braka sönder idag!

Inga kommentarer: