.

onsdag 24 oktober 2012

Skogsmulle?

Jag har krypit in i min lilla pluggbubbla igen, så jag är helt utestängd från omgivningen och socialt liv. Därav den dåliga uppdateringen, att jag har haft en riktig halsbränna i flera dar har inte gjort saken bättre. Men jag är på bättringsvägen. Im going up, up, up, up, uuup!
De senaste dagarna har jag pluggat, druckit finrexin och te, pluggat lite till. Mitt födointag har bestått av glass och Finrexin. Så allt vad hygienen hör till har varit som bortblåst för mig den här veckan.
Tvätta håret, är det verligen nödvändigt? Nääe.
Borsta håret, behöver man det? Inte jag.
Deo och parfym, kan man väll skippa? Iallafall jag.
Byta kläder är väll överskattat? Det tycker jag, att gå i pyjamas hela dagarna är kul.
Borsta tänder, är det fräscht? Det tycker inte jag, godis och glass ska det vara.

Ni kan ju tänka er vilket lorttroll jag är, en riktig Brändö-skogsmulle är vad jag är. I sådana här situationer är det inte läge att lägga upp några bilder. Isåfall skulle läserantalet minska till 0 (noll) läsare per dygn.

Inga kommentarer: