.

lördag 13 oktober 2012

Kanonloppet.

20 km och kanonloppet 2012 - Check!
Jag kom i mål lerig och med spagettiben på WHA, men jag kom ju trots allt i mål. Jag är nöjd, mer än nöjd. Med tanke på att underlaget emellanåt liknade en jordåker, ibland kändes det som att springa i ett skitdike och nån gång sprang man över storastora stenar (eller stora gruskorn som jag kalla det!). Så underlaget var väll kanske inte opimalt för att få en tid man är helt och hållet nöjd med. Om jag hade varit 30 sekunder snabbare så hade jag kommit under två timmar, som egentligen var ett av mina mål. Men som sagt jag har inget att hänga läpp över, jag svävar just nu på rosa moln och är sjukt imponerad över mig sjäv. Soffan locker mer än någonsin nu, men ingen rast och ingen ro.
Jag måste ju fira min födelsedag på något slags vis(jepp lilla jag blir stor flicka, eller så värst stor blir jag väll aldrig). Så det blir middag på Dinos och en Arkenrunda om bena mina tillåter det. Men som det känns nu blir det inga att svänga sina lurviga så värst mycket ikväll! En toppen födelsedag och en toppen lördag.

Ikväll är jag nog allt värd en god middag och favoriten: Spanish coffe! Risken att jag då inte får sova inatt är stor, men va tusan man fyller ju bara 21 år en gång i livet och man har bara en födelsedag per år.
Sjukt_nöjd_tjej_91!

Inga kommentarer: