.

onsdag 28 november 2012

15 dagar!

Dryga 2 veckor... 15 dagar... 360 timmar.... 21600 minuter...!
Ja ni fattar vad jag menar, det närmar sig med stormsteg, snart får jag plocka fram resväskan från dammiga hyllan längst bak i garderoben, plocka fram flipflopsen och bikini, solglasögonen och snorkeln, solkrämen och passet.
Passar som handen i handsken nu när det vackra vinter/höstrusket har anlänt med buller och bång. Slask, blåst, kyla och regn. Ingen dans på rosor precis!
Nå jag ska väll inga klaga jag har ju faktiskt legat på sjukhus större delen av det två senaste vintrarna, så jag har haft "turen" att slippa den värsta kylan!

Värmde upp inför Thailand med plaskande och stänkande på Mariebad med min vän Sandra. 60 längder, närmare bestämt 1,5 kilometer blev det! Godkänt enligt mig, så kan sova riktigt gott inatt!


Inga kommentarer: