.

söndag 4 november 2012

Helg.

En riktigt lyckad helg blev det till slut. Efter den här helgen:

- Är jag förhoppningsvis lite muskler och bättre kondis rikare, jag hann med två stycken joggingrundor i det fina höstvädret.

- Lite fina och fräscha kläder rikare, har nämligen uppdaterat min garderob med lite gott och blandat, b.la med en höst/vinterjacka som jag älskar.

- Har jag blivit några Pumpvinster rikare i bagaget, jag har nämligen hunnit med inte bara ett eller två plumpspel med mormor & morfar, farmor & farfar.

- Tillökat min kunskap gällande bakterier, virus och vinterkräksjuka. Jag har nämligen hård pluggat Mikrobiologi.

- Fått kvalitetstid med två av mina favoriter, Luna och Caroline.

Så det är med ett leende, men även tunga steg jag packar väskan för att ta färjan över till fasta Åland! Så var även denna vecka över och en ny arbetsvecka står framför dörren.

Inga kommentarer: