.

fredag 2 november 2012

Halloween

Jag bojkottar hela Halloweengrejen i år faktiskt och spökar ute på Brändö istället för mamma och pappa. Fast ärligt talat är jag nog inga så himla läskig, eller ja det är ju om man tycker att en liten flicka i en rosa OnePiece är läskig. I den läskighetsgraden befinner jag mig just nu. Soffläge och OnePiecemys är det som gäller ikväll, eventuellt en skål med godis om mamma och pappa vill undvika bus. För det hette väll bus eller godis?
Shoppingen i Åbo igår gick över förväntningarna. Bilen är hel och jag hitta både dit och hem. Vi undviker att prata om mina felkörningar, färjor som inte gick pga. blåsten, finnar som tutar och ger blicken "tro inga att du ska få köra in i den här filen, du är ju ålänningen" och sura färjgubbar som tror dom vet bäst.
Jag är nöjd och några plagg till garderoben rikare!

Godis eller bus med denna jätte bebis?

Inga kommentarer: