.

söndag 18 november 2012

Söndag.

Äntligen kvalitets tid med min vän Rebecka. Alltid lika roligt, alltid lika mycket skratt, alltid lika efterlängtat och alltid lika tråkigt att fara därifrån. Trots att man inte setts på 4 månader, känns det precis som det var igår man senast sågs, lika lättsamt och man vet precis var man har varandra. Känns som jag skulle kunna sitta en hel natt och en dag och bara prata, prata och prata. Sitter nu med ett leende på läpparna och är riktigt nöjd över att jag har en så fin vän som Rebecka! Tack för den goda äppelkakan, som ni hör jobbar jag på Thailandsformen för fulla muggar. Äppelkakan skall vara bästa receptet för en fit och snygg mage har jag hört, har jag fått nånting om bakfoten?!
Så nya krafter till praktiken imorrn, det gillas! Kul ska det bli, men lite läskigt på samma gång.

Inga kommentarer: