.

söndag 16 december 2012

Halsningar fran Hongkong.

Sitter just nu pa Hongkongs international airport. Flyger vidare till Thailand och Bangkok om dryga timmen. Det ar fem ganska mora och trotta Thornroosare, tror att vi alla kommer sova gott inatt. Fa sova i en sang, vilken lyx. Den senaste natten blev det inga manga timmarsomn. Det dar med att sitta i en trang flygstol i sittande stallning ar inte att rekomendera, nog for att jag har sovit halvsittandes i over ett ar nu. Fast jag foredrar nog min egna sang istallet trots allt.
Na vi har det bra an sa lange och farmor du behover inte vara orolig, jag lovar att halla koll pa mina kara syskon, foraldrar, kusiner, farbroder och fastrar. Men nu maste jag ga till flyget, mamma kom just halvspringandes och trodde att jag hade blivit kidnappad av ett par kineser. Sa lika bra att ga tillbaka sa hon slipper oroa sig over sin lillflicka som har blivit stor! (Fast i min familjs ogon kommer jag alltid vara ett litet barn, bara for att jag tittar pa barnprogram).

Ha det bra sa lange!

Inga kommentarer: