.

fredag 28 december 2012

Hemlängtan.

Jaa tro det eller ej, jag har börjat tröttnat på värmen och solen. Längtar istället hem till snön och kylan, nu tror ni säkert att jag har fått solsting och det är precis vad jag har fått. Solsting, feber och en hel tokig mage. Fast ännu är det en liten vecka kvar så jag ska njuta av det sista, fara ut och snorkla, visa släkten hur man spelar volleyboll och steka i solen. Ärligt talat har jag tröttnat på ris med kyckling och fantiserar om farmors abborre och om köttbullar med mos istället. Jag kan ju säga att jag frossat i pizza under semestern, tror inga det är någon som lyckats undvika att jag är hel tokig i pizza!

Nu är det dags för frukost och sen väntar poolhäng!

2 kommentarer:

Rina sa...

Njut nu :) sen då du kommer hem ska vi planera in brändöhelg med knutsboda, korvgrillning, bastu, vildmarksbad o hela köret ;)

Lappoflickan sa...

jaaaa, vad kul! Denna gång kanske vi ska lyckas få karlar med i baljan med!