.

lördag 15 december 2012

Lördag.

Om dryga åtta timmar lyfter planet. En väldigt förväntansfull och också nervös Julia sitter just nu i syrrans svarta lädersoffa i Åbo. Dels för att det ska bli så jäkla kul och dels för att de har lovat snöstorm så bara att hålla tummarna för att planet lyfter som planerat. Även en trött tjej idag, var på mitt livs första spex igår och även min livs första sits. Jag måste ju bara erkänna att jag är en klen supare och syskonen är flera klasser över mig. Lillsyrran har ordning med sig, vilken tur det!
Vilken tur även att min bror satt brevid mig, så jag eskorterade snällt vidare mina shottar som jag fick till brorsan som svepte sig i dem innan jag hunnit blinka.

Nååja nu ska jag duscha och sen styr vid kosan mot Helsinki och Vantaa lentäkentä. Antar att det kommer vara glest med blogginläggen framöver. Fast ni kanske inga vill veta hur bra vi har det där nere, hihi.
God jul och ett bra avslut på 2012 mina kära vänner!

Inga kommentarer: