.

lördag 11 februari 2012

Älghippa!

Ikväll blir det älghippa. Alltså inte allt för god köttsoppa till middag, däremot väldigt mumsiga tårtor till efterrätt - utbudet på tårtor vara sjukt stort, typ tie olika. Mumma mumma! Ni kan ju gissa vem som hoppar över soppan och vräker i sig tårtor istället! Jepp det är jag det. Fast jag har faktiskt önskat mig en fet älgfile eller pizza av en om lagar maten, så hoppas förslaget får igenom!

Dansa! Det är ju höjdpunkten av kvällen. Dansa med fulla och svettiga gubbar, yes i like it!

Så ja nu är det bara att börja putsa dansskorna och ta fram finkläderna. Förra gången jag skrev sådär så sluta kvällen FÖRJÄVLIGT, inte ens fick jag dansa. Ja förra gången jag infann mig på den där festlokalen så var den där jäkla diskmedelsflaskan med i bilden! Den här gången kan jag lova er att jag håller mig på milsavstånd från den. Så håll er bara lugna! Men nog kommer det kännas lite konstigt att komma tillbaks till lokalen, kommer nog få lite dåliga flashbacks.
Men nu ska jag brumma skoter med kussen min! Och njuta av helgen helt enkelt.

Sen blir det att hoppa i duschen och bastun så man blir ren och inte luktar så mycket forsvett mera!

Inga kommentarer: