.

fredag 17 februari 2012

.....

Nu kan jag äntligen pusta ut efter en lång och tuff skolvecka. Håller på skriver en uppsats nu och det går inte alls som jag vill. Jag vet inte hur många gånger jag har rivit mig i håret, dunkat huvudet i väggen och skolböckerna, kastat böcker in i väggen och skrikit fula svordomar för mig själv över den här uppsatsen. Så imorgon tänker jag traska ner till bibban och komma därifrån med minst 10 böcker. Då jävlar anamma ska de bli en fenomenal uppsats så att lärarn tappar hakan, in you dreams Julia, in your dreams!
Hur som helst tänkter jag ta helg och sportlov nu!
Jag inleder helgen med att kika på mästerkatten i stövlar och vräka i mig chips med dipp, såklart får jag besök av trevligt sällskap. Efter det blir det att piska alla i spel, konstigt att alltid mitt lag lyckas vinna i spel? Hur går det till? Jag måst helt enkelt vara jääävligt bra. Ja det stämmer nog faktiskt. (ni känner väll ironin i det hela)

Inga kommentarer: