.

måndag 6 februari 2012

Skoterkörning!

Helgen har varit super härlig! Bara tagit det lugnt och gjort det som jag älskar mest av alls: Köra snöskoter! Eftersom jag inte kunde köra snöskoter alls förra vintern (stor besvikelse, rent ut sagt en katastrof, dessutom hade vi en ny skoter), ni alla vet säkert varför - just det pga halsen min! Så var det extra roligt när jag hoppa på vår skönhet och gasa iväg nu. Så karbusen på och liksaså halaren, dubbla vinterhandskar och sockor och varmaste kängorna jag hitta i skrubben, sen var jag redo för skoterkörning i rysskylan! Efter en halvtimme så var jag som en isbit kan jag lova er, fast inga gav jag upp Brändöbo som man är, nej jag brumma vidare med skotern min jag!



Tänkte dela med er av lite skoterkörning på isen! Smidig som man är så är ju videon sned såklart.

Inga kommentarer: