.

onsdag 15 februari 2012

Nöjd och glad!

Jag måst säga att jag är en nöjd tjej. Går på världens intressantaste program, sjukskötare. Jag har riktigt trevliga klasskamratar. Ikväll blir den innebandykik i Baltichallen med min vän Robin, inte helt fel. På fredag står biomys och spelkväll hos mej på schemat, dvs uppvärmning inför skidsemestern. Snart är det sportlov vilken innebär en liten skidsemester till Romme, bara att hålla tummarna för att jag inte lyckas bryta nå ben, jag menar jag har ju inga muskler alls.
Sen blir det att fara till Brändö och då inväntas det finbesök från Åbo, dvs Rina och Mia! Vildmarksbad och skoterkörning står på schemat.
Tillpåköpet har jag sökt sommarjobb idag, så nu är det bara att hålla tummarna allt går vägen!
Så jag har all anledning till att vara nöjd och glad. eller?!

Inga kommentarer: