.

onsdag 8 februari 2012

Tänkte dela med mig av lite bilder från Helsingfors, alltså precis efter min operation. Jag varnar er att jag kan se lite smått sliten ut, så bli inte avskräckta, men det är klart att man ser ut så efter en 12 timmars operation. Jag kan säga att jag absolut inte saknar Helsingfors sjukhus, mina läkare, mina sjuk sköterskor, min fysioterapeut eller mitt instängda rum. Usch nej, dit ska jag aldrig mera igen!
Däremot saknar jag sjuksköterskorna och läkarna på Kirran, träffade faktiskt en idag och de var så kul! Dom är helt enkelt bäst! Förstår inte att det kan va så stor skillnad på vårdpersonal? I Helsingfors visst dom knappt vad jag hette eller nånting om mitt liv! Medans på Kirran kan dom typ hela min livshistoria, konstigt tycker jag! Men jag ska iallafall bli en lika bra sjuksköterska som dom på Kirran, Helsingfors kan släng sig i väggen!




1 kommentar:

Anonym sa...

Nåmen sötis då, ser inte alls kul ut dedär.. :( <3

/ madde