.

torsdag 2 februari 2012

Tummen upp för skolan!

Hur bäddar man en sjukhussäng? Jo tänkt för att det har jag lärt mig idag!
Hur ska man hjälpa en skruttig och förlamad tant upp ur sängen och till en stol? Det är bara att fråga mig om ni vill veta, för det har jag lärt mig idag!
Om ni svimmar och faller ner på golvet, så är det bara att kontakta mig för jag har just lärt mig knepen hur man ska gå till väga vid en sådan situation!
Behöver ni hjälp med tandborstning eller matning? Slå en pling då, jag är expert inom dom områdena!

Har jag sagt att det är as roligt att gå i skola? Sådär kan en av våra skoldagar se ut, dvs leta efter tandtroll i andras munnar och sen knugga bort dom med tandborsten. Eller tuffa in en sked med köttbullar i andras munnar, genom att använda sig av knepen " Nu kommer ett tuffande tåg som är full av köttbullar" eller " en sked för Julia och en sked för tomten" Det här passar mig som handen i handsken!

Inga kommentarer: