.

fredag 10 februari 2012

Helg!

NU har jag tagit helg och det firar jag genom att:

- Ta en långpromenad i det fina vintervädret, fina med svinkalla. 18 minus tyckte jag någon sa att det var, men jag trotsar kylan och beger mig på rövarstråt med karbusen min och med musiken i öronen!

- Far hem till Brändö för att kör snöskoter och fara på älghippa. Älghippa - Kul!, älgsoppan/köttsoppan - Blä! Svartbröd till middag - YEY!

- Ställa upp som representant i program/studeranderådet från vår klass. Jag undrar egentligen vad jag gett mig in på? Det återstår att se.

- Göra diverse ärenden till papsen (suprise att jag måst hämta massa bygg grejer till han!)
Nej nu har jag inte tid med att skriva massa trams! See you and have a nice weekend! ( I Know my english is really really bra, now i take my saker with me and drive after daddys ritningar. Later I go to Sparhallen and köper lite candys and things like that. I hope you överlever the helg, don't "sup ner dig" at Kino!)

Inga kommentarer: