.

söndag 18 mars 2012

Glad tjej!

Jag är en glad tjej_91! Varför det? Jo för det har hänt mycket bra saker de senaste dagarna:

- Jag fick VG i mitt första stora arbete i skolan, jag kan inte vara annat än super nöjd!
- Jag har fått ett sommarjobb och precis det jag helst villa ha, på Troberghemmet! Jag kan ju säga att jag svävar på rosa moln just nu.
- Nya Åland ha gjort ett stort repotage om mig och jag är med i tidningen på torsdags, att bli kändis känns ju aldrig fel!
- Tillpåköpet har sex stycken från VERA festivalen gjort ett dokumentär om mig, 8 minuter lång typ! TV kändis, kanske dags att öva på autografen? (dokumentären kommer upp på youtube sen)
- Igår hade jag en helt underbar dag. Innebandy i Godbyhallen, Hockey på Islandia och slutligen middag ute i Geta. Jaa ni såg rätt: Geta! Kändes som vi var riktigt ute i Buschen, men fint var det och roligt!

Så ja jag har alla anledningar till att vara glad!

Inga kommentarer: