.

fredag 2 mars 2012

Världens godaste undersökning!

Rubriken säger allt, undersökningar brukar väll vara pest och pina? Men idag var jag faktiskt på en undersökning som både smaka gott och sova fick jag med göra.
Det börja med att dom fråga på finska om jag var hungrig? Ja jag gillar ju mat, så klart att jag svarade ja. Jag menar vem säger nej till lasange halv nie på morgonen? Ärligt talat var den inte så värst god men mat är alltid mat. Nöjd var jag över att få äta min lasagne illafall. Till på det så fråga dom om jag var törstig? På finska såklart. Så klart svarade jag ja, förvånad över att jag både skulle få käka och dricka före en undersökning. Så ett glas vatten fick jag också sörpla i mig.
Fast en pizza och en läsk skulle såklart suttit finare i magen, fast inga klagar man ju!
Till på det bädda dom ner mig på en bänk med täcken och kuddar, musiken på högsta volum, nästan iallafall, så fick jag ligga där tyst och snällt i en och en halvtimme.
Det var alltså en röntgen som de utförde, där som skulle kika hur matsmältningen funkar typ!

Inga kommentarer: