.

tisdag 13 mars 2012

På fredag kommer jag bli kändis, alla kommer att veta vem jag är efter fredag, alla kommer att vilja ha min autograf, alla kommer att prata om hon där "Coola Julia" på stan, alla kommer vilja bli min vän på facebook, alla kommer flockas som djur runt mig på krogen, jag kommer måsta skaffa livvakter, alla kommer vilja bli ihop med mig och alla kommer stå i en lång frieri-kö, jag kommer helt enkelt bli en rik och berömd kvinna............ för jag ska vara med i Nya Åland!
Förjävla häftigt va?! Eller?
Så de ska alltså göra ett repotage om mig och min kära hals (eller ja kära och kära. Vi har inte kommit så bra överens det senaste året, men nu har vi börjar samarbeta allt mera och gammalt bråk är snart glömt. Fast vi kommer nog aldrig bli BBF). Så antagligen kommer jag i tidningen nästa måndag kanske. Så jag tar för givet att alla ramar in artikeln och sätter på den en speciell plats i bokhyllan! Det ska iallafall jag göra.

Inga kommentarer: