.

torsdag 8 mars 2012

Sommarjobb!

Sommarjobb - check! Eller jag har ett jobb som jag tar i sista utväg om jag inte hittar något annat. Ska försöka få på Troberghemmet, fast om inte det funkar har jag fått ett jobb som sjukhusbiträde eller vad hon nu kallade det, på Gullåsen. Vilket betyder att jag ska finnas där som en hjälpreda, vid exempelvis matning. Jag ska hålla koll på att det finns grejjer i lagret, tex blöjor och sånt. Så helt enkelt ska jag vara en springflicka. Inte dåligt det! Fast helst skulle jag villa jobba på Troberghemmet, det är number one! Det skulle vara bäst.
Fast man får inte alltid som man vill här i världen, nååå imorgon ringer jag till Troberghemmet och hör om sommarjobb och om de fått min ansökan, frågar om vi kan träffas osv.. Wish me luck!

2 kommentarer:

Julia sa...

Lycka till! :)

Lappoflickan sa...

Tack julia! :) var jobbar du i sommar?