.

torsdag 22 mars 2012

Idag är det första officiella vårdagen enligt mig! Solen skiner, fåglarna kvittrar, det är 15 plussgrader, fram med läderjackan och tygskorna. Det är fem tecken på att våren är här på riktigt. Jag förtår inte att lite sol och värme kan göra så gott till oss människor, för man märker på stan, i skolan, i mataffären, jaa överallt att folk är snäppet lite gladare än vanligt när solen skiner. Det märker jag ju på mig själv, solen är likamed en super glad Julia!
Jag firar att det är vår med en fika på Indigo, eller enligt mina kusiner och min faster kan man inte fika på indigo. Men vadå vad heter det när man tar bara en drink då?!

Jag skulle försöka se tuff ut i min läderjacka.... men jag tror jag misslyckades! Jag är nog en mjukis och thats it! Fast nöjd är jag över det :)

Inga kommentarer: