.

torsdag 31 maj 2012

Hemlängtan!

Veckorna bara rinner iväg! Och imorrn skriver jag sista provet och får officiellt sommarlov.... i drygt en vecka innan jobbet mitt börjar! Så jag har planerat en liten minisemester med destination Lappo i ett par dagar. Fint väder har jag önskat, så solen ska skina och jag ska steka för fulla muggar. Låter som en bra början på sommarlovet helt enkelt.

Kommer saknar Lappo i sommar, eftersom jag knappt kommer hinna vara där när jag jobbar så mycket. Jag kommer sakna våra båtar, friheten att bara cykla ner till båthuset och puttra iväg med båten till nån holme. Alla brännbolls och fotbolls kvällar kommer jag sakna mest, alla barn och känslan av att alltid vakna upp med träningsvärk i hela kroppen efter allt spring.
Som sagt det är väll fördelar och nackdelar med allt, bara att vänja sig vid ett sådant liv!

Inga kommentarer: