.

torsdag 10 januari 2013

Helg.

Jag kan härmed meddela att jag nu tar helg och ledigt. PUNKT!

Måste bara tillägga att denna helg kommer bli gudomlig, magiskt, galen... närmare bestämt HELT SUPER MEGA ROLIG. Nyckelorden är: goda vänner, skratt, mat, vin, Arken, dansa, vingla, sluddra, dimmigt.
Två delikata "Halv åtta hos mig" middagar står på agendan, vilket betyder mycket vin som ni kanske kunde räkna ut. Maten får vi inte glömma, det är väll endå den som är det centrela i en middag? Eller har jag fått nått om bakfoten?
Jag har på känn att på söndag kommer soffan aldrig ha varit så skön och mjuk som den är då (vår soffan är å andra sidan aldrig särskilt mjuk), pizzan kommer plötsligt vara så mycket saftigare och godare än den varit tidigare (går det att få den godare än vad den redan är?), vattnet kommer aldrig ha varit så uppfriskande som på söndag, tv:n kommer aldrig ha varit så rolig som på söndag. Låter som min söndag kommer bli en rolig dag... eller?!

Inga kommentarer: