.

tisdag 8 januari 2013

Köksbord.

Köksbord köpt och hämtat - check!
Bordet är längst ned i källaren och ska samla damm i dryga halvåret för att sedan putsades och sättas i användning. Det är en nöjd köksbordägare som lägger sig med huvudet på kudden sin i den något kladdiga sängen pga. all body lotion jag smörjt på mig för att inte börja fjälla bort min bruna färg (vilken skulle vara en katastrof!), jag kommer alltså få sova riktigt gott inatt. Tillpåköpet fick jag presentkort på Fyndet i julklapp, vilket betydde att jag var där idag och köpte massa användbara saker till köket.
Nu har jag bara några (läs: tusen) saker kvar att köpa till lägenheten.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Roligt! Låter som du är jättenöjd.Kevin och Jonas har kalas på lördag. Det är middag (paj och sallad). Hälsa vidare till Josse.

Lappoflickan sa...

Jag är en nöjd tjej jo! Jag kan tyvärr inte komma ska försöka påminna syrran. Men lika bra att du ringer och säger det :)