.

måndag 14 januari 2013

Helgen.

Bugar, bockar och lyfter hatten till alla som gjort min helg makalöst rolig. Jag kan ännu en gång konstatera att mina vänner är guldvärda, bäst helt enkelt. En gnutta vin gör det hela ännu roligare och fnissigare (eller fnittrigare?).
Dans på gubbhyllan blev det hela lördagsnatten lång, är det ett tecken på att man är gammal om man hellre hänger uppe med gubbarna på gubbhyllan än nere i nattklubben med snygga boysen? Kanske därför jag har svårt att hitta killar? Fast gränsen gick när en killkompis skulle bjuda på GT (GinTonic), då kände jag mig verkligen gammal och gaggig om jag skulle ha accepterat den bjudningen. Hmmm..

Nååja svetten rann, fötterna sved och värkte, skratten var höga!
Förresten vet jag varför jag har lite emot finnar. Jo för jag fick en stor drink slängd över mig rakt upp i ansiktet av en 50 årig helt okänd gubbe utan anledning, han skrattade bort det och försökte sig till en flört-blinkning. Jag gav han världens bitch blick, men snäll som jag är gick jag bara därifrån arg som ett bi. Jävla Finnkokko, perkele!

Jag är en nöjd tjej trots detta!

Inga kommentarer: