.

onsdag 28 september 2011

Hem ljuva hem

Nu fick jag komma hem 5 dagar senare! Jaa för mig e 5 dagar på sjukan en kort visit, så jag är nöjd. Dock är jag superduper trött, för det har inte blivit så värst mycket sömn för mig. Tanter som snarkar och pratar hela nätterna, sköterskor som springer in och ut genom rummet hela tiden, och så den jädra värken. Dock har jag fått sova lite tack vare sömnpiller och morfinet jag ha fått.
Gissa om de kommer va skönt att sova i egna sängen inatt? Jag tänker sova minst 12 timmar, sådetså!

Jag har föressten kommit fram till att mina sköterskor på Kirran verkligen bryr sig om mig(eller det ha jag vetat förut). För jag hade en ganska jobbig dag häromdagen och oj vad dom pyssla om mig, prata med mig och trösta mig. Dom är verkligen underbara! Dom är som en vän för mig, jag kan prata med dom om vad som helst och jag vet att dom lyssnar och det stannar mellan oss.

Nej nu ska jag ta en tupplur på soffan, tack och godnatt!

Inga kommentarer: