.

onsdag 21 september 2011

Tv-nörd? Jag? Neee...

Det sägs att jag är en riktig tv-nörd. Det påpekar iallafall min syster och min kusinvitamin Carro all the time, så jag antar att det ligger nånting i det som dom säger. Jag menar är det töntigt att se på "Bonde söker fru"? Eller "Ensam mamma söker?" Eller vad sägs om "Robinson"? "Superstars" är väll häftigt? Eller ser ni nått nördigt i "Fångarna på fortet"!
Jag förstår faktiskt inte alls vad dom menar, jag menar oj vad roligt att se på "Antikrundan" eller typ "Rapport då?" Nej tack, jag må vad en tönt med jag ser faktiskt hellre på "Bonde söker fru" än "Antikrundan".

Jag tycker iallafall att alla dom där är programmen är häftiga och ja eftersom mina dagar inte är så värst schemalagda så får jag tiden att gå ganska snabbt genom att nörda mig tillsammans med en isglass och dom här programmen.
Jag blir så himla glad när alla blir kära i "Ensam mamma söker" eller "Bonde söker fru", det känns faktiskt som att jag själv är kär. Åh det är underbart! Jag får gåshud när dom kysser varann och bara myser tillsammans. Det pirrar i magen när jag ser dom gå hand i hand i solnedgången. Det känns som att jag svävar på moln när det i slutändan bara återstår ett lyckligt kärlekspar, det känns som jag har hittat mannen i mitt liv. Men vänta, det är väll inte jag som har blivit kär heller?

Jag älskar iallafall "nörd" program!

3 kommentarer:

Hinken sa...

Fortsätt blogga intressant att läsa lite ibland höra hur de går för dig me halsen och livet. /nora skäribon

Lappoflickan sa...

Kul att höra Hinken! :) Förresten kanske jag börjar samma skola som dej efter jul, (okej inte samma byggnad men). Kul va? hehe

Hinken sa...

Låter bra de kul att få se en solstråle i skolan nångång. hoppas du kommer in och att halsen ordnar sig.