.

torsdag 22 september 2011

Jäkla hals!

Min hals har börjat protestera igen, jag tror nästan att min hals tycker om att ligga på sjukhus. Vad tycker vi andra om att ligga på sjukhus?
Jo såhär:



--------------------------------->



Det positiva är väll att min vän Karl-Gustaf väntar troget på mig brevid sjukhussängen. Vi två har haft mycket roligt tillsammans, men vi har gått igenom många jobbiga stunder också. Fast vi håller alltid ihop, han kan man alltid lita på!
Så här får ni ett bästavän foto med mig och Karl-Gustaf: (Karl-Gustaf är alltså min droppställning)


---------------------------------->


Imorgon drar jag alltså iväg till sjukan, antagligen blir jag där över helgen. Så några besök skulle ju inte sitta helt fel, ni är hjärtligt välkommna till Kirurgiska!

2 kommentarer:

Julia sa...

Dumma hals! Inte bråka med Julia! :(

Lappoflickan sa...

Ja usch vad den orkar bråka hela tiden, men vilken tur att jag är en envis jävel! :)