.

torsdag 29 september 2011

Smart Julia!

Jag har kommit på en smart ide (och smarta ideer växer ju verkligen inte på träd i mitt huvud, haha), jag tänkter skriva en lista på saker jag ska göra när jag blir frisk. En lista med sjukt roliga, knäppa och idiotiska grejer som jag ska göra sen när jag kan, vill och orkar. Jag menar jag har ju missat massvis med roliga grejer när jag har/är varit sjuk, för man hinner göra rätt så mycket kul på 9 månader.
Så sen när jag blir frisk tänker jag verkligen ta igen allt som jag har missat och jag måste passa på att göra det innan jag börjar skola (om jag hinner och är frisk tills dess), för då kommer det bli plugga för hela slanten. Faktiskt, så ser jag verkligen framemot att börja plugga, ha nånting att göra på dagarna, få lite utmaningar och framför allt att prova på att va sjukskötare. Awesome!

Men nu tänker jag ta mig i kragen och börja smida på mina tokiga ideer!

Inga kommentarer: